სასწავლო თემის ავტორი
| ||
სახელი და გვარი
|
ნინო ივანიშვილი
| |
რაიონი
|
ცაგერის რაიონი
| |
სკოლა
|
ლაილაშის საჯარო სკოლა
| |
ქალაქი
| ||
თემის
მონახაზი
| ||
თემის დასახელება
| ||
ქართული ხალხური მუსიკა და საკრავები
| ||
თემის შინაარსი
| ||
მოსწავლეები
შეისწავლიან საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების მუსიკასა და
საკრავებს.დააჯგუფებენ,განასხვავებენ ერთმანეთისაგან კუთხეების მიხედვით
| ||
საგანი
| ||
მუსიკა
| ||
დონე/კლასი
| ||
მე-5-6
| ||
განხორციელების დროის ჩარჩო
| ||
3კვირა
| ||
თემის საფუძვლები
| ||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
| ||
მუს.V.12. მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოებები.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
განასხვავებს
ქართულ ხალხურ და პროფესიულ ნაწარმოებებს;
·
განასხვავებს
ხალხური მუსიკის პოპულარულ ნიმუშებს საქართველოს კუთხეებისა და ჟანრების
მიხედვით.
მუს.V.13. მოსწავლეს შეუძლია
განასხვავოს და დააჯგუფოს მუსიკალური საკრავები.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ამოიცნობს საკრავებს სოლო,
ასევე ანსამბლში ჟღერადობის დროს;
·
ხატავს ან ძერწავს
საკრავებს;
·
აჯგუფებს საკრავებს ბგერის მიღების წესის ან მასალის მიხედვით.
| ||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
| ||
მოსწავლეები
ამოიცნობენ, განასხვავებენ და დააჯგუფებენ
საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების ხალხურ საკრავებს. წარმოადგენენ მათი
შექმნის ისტორიას,შეძლებენ მათზე დაკვრასა და სიმღერას და წარმოადგწენს
პრეზენტაციას
| ||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
| ||
ზოგადი კითხვა
|
რა გავლენას ახდენს მუსიკა ადამიანების ცხოვრებაზე?
| |
თემატური კითხვები
|
რამდენ ხმიანი
სიმღერებია გავრცელებული საქართველოს კუთხეებში?
| |
შინაარსობრივი კითხვები
|
რა დარა
საკრავები იცით?
| |
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
წინარე ცოდნის განსაზღვრის მიზნით გამოვიყენებ მეთოდს დაფიქრდი-
დააწყვილე -გაუზიარეს მეთოდს და დავსვავ შეკითხვას რა გავლენას ახდენს მუსიკა ადამიანის
ცხოვრებაზე. თვითრეგულარობისა და თანამშრომლობის შესაფასებლად გამოვიყენებ
მეთოდს „თანასწორთა უკუკავშირი“,“ჯგუფებზე დაკვირვება“.მონიტორინგისთვის
გამოვიყენებ მეთოდს „დღიური“. პრეზენტაციისათვის გამოვიყენებ სლაიდ შოუს, რომელიც შეფასდება
წინასწარ შექმნილი შეფასების რუბრიკით.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეებს უნდა
გააჩნდეს წინარე ცოდნა მოცემული მასალის შესახებ.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დავსვავ შეკითხვას თუ
რა გავლენას ახდენს მუსიკა ადამიანის ცხოვრებაზე. დავყოფ 4 ჯგუფად, დავავალებ წყვილებში იმსჯელონ,
გაიაზრონ და ერთმანეთს გაუზიარონ მათი
ნააზრევი. შემდეგ თითოეული ჯგუფი ადარებს
საქართველოს სახვადასხვა
კუთხეების მუსიკასა და საკრავებს,მათ გეოგრაფიულ მდებარეობას,კუთხეებისთვის
დამახასიათებელ ნიშან -თვისებებს.დაადგენს რომელ კუთხეში რა საკრავებია
გავრცელებული.როგორი აგებულებისაა რა ისტორია აქვს. შეადარებს საკრავებსა და მუსიკას ვენის დიაგრამის
გამოყენებით.დასკვნის სახით დაწერს პასუხს თემატურ და ზოგად შეკითხვაზე და
მიუთითებს გამოყენებულ ლიტერატურას.
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
|
სპეციალური საჭიროებები
|
დამატებითი დრო სწავლისთვის, მოდიფიცირებული
სასწავლო ამოცანები, მოდიფიცირებული დავალებები, ჯგუფური მუშაობა, კომპონენტების
მოდიფიკაციები, სადაც მოსწავლემ უნდა წარმოაჩინოს თავისი ცოდნა (მაგალითად,
ზეპირი გამოკითხვა, წერილობითი ტესტის ნაცვლად).
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
გრაფიკული
გამოსახულებები, ილუსტრირებული ტექსტები, ორენოვანი ლექსიკონები, შეფასების
მეთოდების მოდიფიკაციები, სადაც მოსწავლემ უნდა წარმოაჩინოს თავის ცოდნა,
მაგალითად, შეფასების ფორმატში - ზეპირი
გამოკითხვა, წერილობითი ტესტის ნაცვლად.
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
რთული დავალებები,
სიღრმისეული კვლევა, მოკვლევა მსწავლელის მიერ არჩეულ თემაზე, ღია დავალებები და
პროექტები.
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო
ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
სახელმძღვანელოები მუსიკაში. ეციკლოპედიები და სხვა
|
ინვენტარი/მასალები
|
ფორმატის ქაღალდი,კომპიუტერი.
|
ინტერნეტრესურსები
|
Google.ge
|
სხვა რესურსები
|
მოსწავლეები სხვა
ჯგუფებიდან, ადგილობრივი თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები და სხვა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий